L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

FORMCHECK BILDER /DAGENS pass 1 + 2

Kategori: FORM-CHECK

Skulle ut & gå med Carin imorse men nej.. hade bara sovit 4 timmar typ så tänkte jag går senare. Kul att man inte kunde somna om då?, lika bra att ge sig ut så jag gick ut vid nio gick till solariet sen hem. Shake som frukost innan var så sjukt hungrig. Bär, mjölk,banan, 2 ägg & mixa.


For sen på stan med Lee lunchade där+ frisörbesök slingade håret & klippte. Över ett halvår sen jag lunchade på stan tror jag? Blev tacotallrik men lämnade gräddfilen & hälften av salsa såsen. fick räcka med riven ost... & en dagoberts kaka ; )

Snacka om att det ser ut som ett X kroppen på första bilden! kolla skillnaden på benen (Skrattar)  Fick höra idag på stan att det såg ut som att jag fått en helt ny kropp. Kul, tror jag ?. Sen frågade ngn vart fan titsen mina tagit vägen, jo jag har bara bytt ut vanliga boobies mot muskel-boobies (bild kommer nedan)


Bild vänster: spänner ej armen
Bild höger: Spänner                      Liiiten skillnad iaf ?=)

ÄNTLIGEN börjar man ser mittenstrecket mellan bröstmusklerna. Fått lite volym.


Mer formbilder kommer imorgon på biceps där man ser en klar skillnad samt lite andra. Så NU KAN NI INTE KLAGA ATT DET VAR ETT TAG SEN =) Fick önskemål skickat åp facebook om att lägga upp bilde rpå vaderna så det kommer väl snart antar jag.

DAGENS BENPASS

Övning 1
HAde 0 energi kände jag & tänkte testa på rocklins 100 reps benböj. Sagt & gjort
uppvärmning: Endast stång 20 reps. 40 kg x 15
Arbetsset:100 kg(32 kg mer än min egna vikt) x 100 reps. uppdelat på 15/ 12/10 lite blandat om vartannat. fuskade dock =( vilade ca 50 sek mellan varje set skulle ju vara 25 vilket jag missade. Men det brände fint & JÄVLAR så andfådd jag blev & helt sjöblöt fick springa med papper & torka ansiktet hela tiden! Tror jag mesade lite med vikterna för var inte helt slut.
sista 5 reps hevde jag på 110 kg


Övning 2
Sittande benpress enbenspress

3 set( 12x10x8 reps ) / ben
supersetade med vanlig sittande benpress med båda benen sen, lika många reps.


Övning 1 & 2 på 25 min

Övning 3
Leg extension / benspark
3 set ( 12, 10, 6)

Övning 4
Utfall med hantlar
1: 2 st 11 kg hantlar x 12 steg ( 2 omgångar)
2: 2 st 20 kg hantlar x 12 steg ( 1 omgång)


DÖÖÖD. Benen skakar & jag blötte nog ner hela gymmet. Kommer ha träningsvärk imorgon!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    nu kan man säga att du ha bjussa på bilder:) riktigt snygg du är,, å shit vilka pass du kör, rå styrka i dig ju:) TUMMEN UPP :)

    2011-06-30 | 21:43:59

Kommentera inlägget här: