L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Dena Westerfield / gammal formcheck på mig

Kategori: FORM-CHECK




Dena Westerfield !, SÅ JÄVLA SNYGG!!!

Denna madame äter bl.a. 12 ägg till frukost. Jag hade svårt att trycka i mig 5 ägg varje  morgon! Har ng lite kvar att lära mig. Men men.

Morgonpromenad kl 07:30 ca 50  min med Carin & Erik i det fina soliga vädret! Otroligt bra start på dagen!
Frukost: 1 Smoothie på bär, banan,mjölk & 3 äggvitor+ 1 äggula, 2 omega-3 tabletter,1 äggmacka
Nu ska jag fortsätta kolla på Dena Sen vila i ngn timme ....
Träningsvärk i Biceps idag.. GRRR ! LOVE IT !

Ser inte ut som henne men står att det ska vara hon. VEm det än är. Grym fysik..

Deeeena !

Så sjuka tits kvinnan har !! 



& nej Martin du kan andas ! jag ska inte se ut såhär ; )  

Svar på kommentar: Känner mig så pluffsig nu så formcheck bilder kommer om några veckor försöker jobba på det nu! jag lovar men här är en gammal bara för skojjs skull! 16 år här precis innan jag insjuknade som mest.
KAn även vara 15, inte riktigt säker =)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    men åå int gör de väl nå, man ska ju vara lite pluffsig ibland ju:) är ju roligt se bilder å jämföra mot tidigare å sen senare ju:) hmm men du skrämmer mig lite i detta inlägg, du säger martin kan andas ut, alltså de är ju ingen som kan säga hur någon ska se ut eller vara,, de bestämmer man ju helt själv,, kanske inte var så du mena men ändå du förstår kanske hur ja menar,, tycker då du gör ett grymt bra jobb,, hur var de nu TUMMEN UPP hehe

    2011-06-28 | 21:11:31

Kommentera inlägget här: