L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Vill.....Ha......Vill......Ha.....

Kategori: Allmänt

Ska uppdatera om hälsan senare idag ! =)
men nu till ngt viktigare ! MITT HEM! herregud efter ett år så är det fortfarande tomt på väggar osv. Eftersom det är 3 m högt i tak så ekar det fortfarande i den. Så efter Sthlm blir det snåla in på pengarna för att uppdatera hemmet. Detta är projekten.

BADRUMMET!
Jag har ett väldigt litet badrum, gäller att vara smart med utrymmet! Har toalettskåpet som jag bråkade med Ellos om som fan ! Nu är det nog dags att köpa handfatskåpet & bråka ytterligare med kundtjänst lite.. Sen byta ut knoparna mot några andra söta.
Längst ned: Lite andra cravings jag vill ha.


SOVRUMMET
D
et är viktigt att sängen är fin. Det ska ju vara som en dröm att gosa ner sig i den. Jag har specialsytt gardiner till en sänghimmel & beställt en båge så nu ska Martin få heva upp den. Men börjar ändå undra om jag inte vill ha en annorlunda.

BEställa lite sängkläder & kuddar också . Mys mys ! Nya sängbord behövs


Tänk att vakna upp där, bli kliad på ryggen & sen njuta av en god frukost med musik i köket!

KÖKET
Ska byta ut kökshandtagen & sätta på kakeldekor , samt recepttexter på luckorna ovanför köksluckorna. Fina dukar till bordet & nya kuddar till kökssoffan! Vill ju även ha ett vitrinskåp att fylla ut ena väggem ( har ett stort kök)

GARDEROBEN
JA... det får bli i ett annat inlägg.. usch så mkt att göra där.
Sen alla kläder jag vill ha. & nää... Tänk om man hostade pengar..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    3 meter högt i tak, gud så snyggt! jag döööör vad avis

    2011-06-28 | 08:38:39

Kommentera inlägget här: