L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Never goin' back !

Kategori: Allmänt

Usch.. Ser på Oprah Winfrey Show. Portia De Rossi där som talar om sina ätstörningar. Sjukt hur man alltid sett sig själv som knubbig & stor & även i vintras.. För att sen inse att jag levde på bara mer än 50 kcal om dagen än hon gjorde under sin sjuka period.. Det slog mig nu såhär ca 7 månader senare.. eller 6 månader..


Att sinnet kan vridas om helt totalt på en & att inget kan stoppa en. Huvva hon är mkt finare frisk!


Aldrig publicerade bilder...Vet egentligen inte varför jag gör det nu..

Anemi fick järntabletter, jobbade 6 dagar i veckan varav 3 dagar från 8 på mrgonen till 3 på natten. Med endast 200 kcal om dagen..  Sov med mössa på om nätterna & tjocksockar. Fint att jobba på Western farm då. Sprang som en dåre fram & tillbaka i gångarna. Stannade aldrig.. Tog alrig av julbordet.

Efter detta som jag reflekterade över allt & tänkte... Nej.. Jag vill ju ha muskler. Vad fan pysslar jag med? Tänk om man fastnat i det där.. Nej, då är glass mkt godare ; ) Wihooop! Tur jag hade Martin som tjatatde på mig & blev sur emellanåt på mig.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Oj Sara!

    Börja nästan gråta..

    du är super duper mycke finare nu.. LOVAR!

    tur du tog dej ur de..

    Kramar <3

    2011-06-22 | 17:19:06
  • Josefin Rahkola säger:

    Oj Sara!

    Börja nästan gråta..

    du är super duper mycke finare nu.. LOVAR!

    tur du tog dej ur de..

    Kramar <3

    2011-06-22 | 17:19:25
  • sara säger:

    Svar: Ja alltså jag anser inte riktigt att jag var sjuk här.. men var på god väg att kanske fastna i det som många anda råkat göra.. Vet du jag tror dig faktiskt, tusen tack gumman ! Tusen kramar <3

    2011-06-22 | 17:55:52
    Bloggadress: http://lucha.blogg.se/
  • frida säger:

    man såg på dig att du inte mådde bra där (alltså på bilderna) du såg väldigt sorgsen ut fast du log på första bilden, bilder säger mer än tusen ord right? håller med förgående talare att du är skitfin nu och du är så duktig som yckats med detta på ett hälsosamt sätt!

    2011-06-22 | 20:02:35
    Bloggadress: http://friduslinus.blogg.se/
  • frida säger:

    man såg på dig att du inte mådde bra där (alltså på bilderna) du såg väldigt sorgsen ut fast du log på första bilden, bilder säger mer än tusen ord right? håller med förgående talare att du är skitfin nu och du är så duktig som yckats med detta på ett hälsosamt sätt!

    2011-06-22 | 20:02:49
    Bloggadress: http://friduslinus.blogg.se/
  • Josefin Rahkola säger:

    De är de som är de värsta med sjukdommen..

    Du hade tur.. pissdålig sjukdom.. så skönt att vara på fötterna igen=)

    Såg dej igår träna ben, men du var så taggad så ville inte "störa" =)

    Såg riktigt bra ut!

    Kramar i massor till dej*

    2011-06-23 | 06:39:32
    Bloggadress: http://josefin.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: