L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

FORM CHECK/Dagarna i bilder / Bästa ryggpasset nånsin!

Kategori: FORM-CHECK




Bara några timmar kvar tills det är legalt att gotta sig ! ; ) gottardag!! MMMMM...


HAde nog det grymmaste passet i torsdags. Körde rygg & det tog fan aldrig slut! HAde kunnat fortsätta i ett helt dygn. Svettades så mkt så det troligtvis fanns svettspår efter mig från stepin till bodsvedjan. Provade riktiga marklyft nu inte bara testa på. klarade 20 kg x 12 , 40 kg x 12 , minns inte vad mer jag körde, sen 90 kg x 1.



Dagens pass blev med Johan vi körde axlar & triceps. Längesen jag körde fullt ut på axlarna pga skdan men skönt var det iaf. testad epå en del nya övningar. måste öva mer på dips. Men får jag skylla på att jag faktiskt är en tung madame ?!?!?! Pressade Lee på benträning också fan så kul det var ;) det är alltid mkt roligare att tvinga nån annan göra saker än att behöva göra det själv !, eller hur?


Även om benen blir större & större eftersom jag inte går ner märkvärt i vikt så kan jag tycka dom börjar få mer former av muskler. Det är ju alltid ngt. Sen att dom ser ut som stockar får jag väl leva med. Fick konstigt nog igen idag kamouflagebyxorna som för några månader sen inte gick över röven?! trots att jag då vägde ca 8 kg mindre... konstigt... Hur kroppen kan ändra former osv. Visar ju att vågen inte är allt..

Höjer, lees släkting skulle vara snäll & passa mig på benpasset på lördag. Öntligen kan jag köra benböj rejält då. Så svårt när man är själv. =)

Varit & kollat på Martins fotbollsmatch idag i regnet fin flickvän som jag är!! 1-1 mot sävast dom är så duktiga!;)

Godnatt! Jobbdag för mig imorgon..Klämdag men men !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: