L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

MEN FY FAN SÅ HÄRLIGT !!

Kategori: Allmänt

            
                                          HELT JÄVLA OTROLIGT !!!

Jag kan inte fatta det ännu. För lyssna nu FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV löpt runt ett träsk utan att stanna en enda gång. Tog mig i kragen ut i det fina vädret. Träsket vid brännastrand det är väl ca 8 km när man springer hela rundan björn & allt?
                          
Visst det gick INTE fort. 50 min ( varav 5 min promenad uppvärmning) Men bryr mig inte. För jag stanna inte en enda gång. Jag var fan inte ens anfådd. Bara ett tag där i mitten. Så jag kan LÄTT öka tempot lite nästa gång. Men bara det att jag inte gav upp, inte lessnade (Eller jo det gjorde jag fan så tråkigt det är)


Nåja. Jag är riktig tnöjd med mig själv. Kommer sova nöjd & belåten. Såå hemsk kondition kan jag ju inte ha som kan lunka mig runt skiten utan att stanna... Jag som inte sprungit ett skit på flera månader. Körde sen 1 timme rygg & biceps. Inga ökningar men inga mindre vikter trots konditionspasset. Tog aminosyror efter löprundan innan styrken och direkt efter styrken.
                
Lunchen idag. Laddade med kolhydrater på middagen ist innan träning.
Som ni ser inga såser.. behövs inte blir nog såsigt från köttfärsen. såå gott =)
             
Efter träning- + aminosyror. innan sänggåendes: Vassleprotein ca 2 timmar efter träning. Helt jävla död kan inte hålla upp armarna.  Jo förresten behöver jag säga att det nu är snart en dag närmare min glass !!! stod & halft smekte hyllorna på ICA igår.. Men stod emot..
 

Kommentarer

  • Fredrik säger:

    niiiiice

    2011-06-15 | 08:59:39
  • Emma säger:

    Heja! Bra du är :) farten är ju liksom inte det viktiga när man springer, bättre att ta det lugnt och bygga upp kroppen!

    2011-06-15 | 22:16:42
  • Tess säger:

    Hej! Du har inte lust att följa med mej på mina intervallrundor då? Bra fettförbränning!;)

    2011-06-16 | 19:12:18
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: