L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Just idag mår jag bra !

Kategori: Allmänt

Morgonpromenad 50-60 min - CHECK
styrkepass triceps - CHECK
Powerwalk 45 min- CHECK

Frukost: Smoothie, 2 äggmackor, vattenmelon
Mellis 1: Lätt kesella 1 % + funlight
Lunch: Tandoorikyckling + sallad + spaghetti (dinkel)
mellis: Havregrynsgröt
Sen middag efter träning ca 21: 30 köttfärssås + dinkelspaghetti

                        FÖRSÄKRING MOT DÅLIGA MATVANOR

Jag har sagt det en gång & säger det igen. Matlådor. Kom hem nu 21: 00  det tog en halvtimme. Lyssna nu en halvtimme av min dyrbara tid samtidigt som jag hade på en tvättmaskin. Vipps så var köttfärssåsen klar för ca 4 portioner & spaghettin.

4 måltider .. Alltså en hel dags försäkring mot att klara mig från dålig mat. (förrutom mellanmålen) Jag har tidigare gjort matlådor med tandoori kyckling så jag har mat nu så jag klarar mig resten av veckan =)
        

Detta är en bra försäkring mot övervikt. En billig lösning. En ENKEL lösning.
Frys in & ha som reserv utifall att du har ont om tid ngn dag. du måste inte ha allting i kylen & äta samma sak flera dagar. ha ALLTID ngt i kylen som reserv. ALLTID. Som jag sagt var förberedd på en attack från sötsuget & attackera tillbaka. Sötsugen kommer hälften så ofta om man sköter sin matplanering !

Tränade med Carin idag. Så skönt var ett tag sen känns det som me like her alot! SUPERSKÖNT att gå runt om i Boden i solen även på kvällen!

Puss på min Martin- Du är finast !

Kommentarer

  • Johan säger:

    Men Sara. Jävla du. I know! MATLÅDOR. Fuck. jaja. Ska göra matlådor. Puss påre"!

    2011-06-21 | 10:34:32
    Bloggadress: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här: