L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

En glad dag idag!

Kategori: Allmänt





Är hon inte gullig ? Denna dag fick sin lilla solstrålsenergi helt plötsligt! Josefine Rahkola

Brukar träffa henne på gymmet i stan. Kul med andra tjejjer som gillar styrketräning!


Marcus skulle troligtvis fixa så jag fick träna på ett gym i sthlm han kör på när jag & Lee åker dit! Kul kul! Det är en av sakerna jag längtar till med Stockholmstrippen att få prova på olika gym! Ska även nån gång ner till Joakim & köra en weekend med träning där han kom ju 3: a i Decembercupen så
han borde kunna lära mig ett & annat där !=) Herrar Juniorer -70 kg

Kommentarer

  • Ann-Helen säger:

    Kom ihåg att hämta ett travelpass på Step In så tränar du gratis på alla CMS anslutna gym i Sverige.

    2011-06-07 | 12:30:57
  • Josefin Rahkola säger:

    grymt att få hjälp och inspiration av en som tävlar.. han har no mycke att lära.. du kommer att fixa en kanon form..!!

    Kramar

    2011-06-07 | 17:12:31
    Bloggadress: http://josefin.shapemeup.se
  • Josefin Rahkola säger:

    Fan så gullig du är !! Så himla kul med en tjej på gymmet som pratar med en vet du under mina ca 6 år jag haft kort på stepin har det ALDRIG FÖRR pratat en brud med mig. Så jag är dööölycklig! & ska man kolla på styrkan i förhållande till vikten man bär på så är du ju starkare än mig i rygg & säkert mkt mer. satt & tänkte på det för ett tag sen faktiskt! =) Blir rörd! Tusen kramar på dig ! Vi borde ta en promenad privat också tycker jag ngn gång !



    Jag diggar dej!

    De kanske jag är i rygg, men de beror ju mest på att jag är så lill.. men lite vill bli stor ;)

    måste jobba på m- massan istället för enbart mycke styrka (som jag tror har hänt mig lite)

    Absolut.. tänkte på dej i söndags. rastlös på dan.. funderade på en promenad.. men tordes inte höra av mig ifall du hade annat att pyssla me.. ;)



    kramar om deej.. Goo girls! behövs mer tjej styrka och girl power på gymmet.. =)

    2011-06-07 | 17:31:11
    Bloggadress: http://josefin.shapemeup.se
  • sofia holmner säger:

    Hejsan och tack för ditt inlägg. Alltid lika kul med folk från norrland som hör av sig:-)

    Du har ju själv en riktigt härlig blogg! Ska följas. Japp.. ibland är jag och min festman på Ounderground och tränar. Ett bra gym med bra stämmning:-)

    Vi kanske se där nån dag!!

    Kör så det ryker!!

    Mvh Sofia

    2011-06-08 | 10:55:53
    Bloggadress: http://mwtrobloggen.se/sofiaholmner

Kommentera inlägget här: