L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Dagens virrhöna

Kategori: Allmänt

Frukost: 1 proteinshake + 2 sportknäcke med skinka på
Mellis nr 1 (se bild)
Lunch: Havregrynsgröt + mosad banan + lättmjölk
Mellis nr 2 lätt kesella + funlight strawberry
Middag: Par boiled ris & köttfärsås + sallad





Fick nyss veta min semester startar på måndag. Underbart att man har koll på sitt liv ibland? Jag hade kommit hit på måndag GARANTERAT! Nåja då ska jag börja klura på hur upplägget ska se ut med träningen under semestern! 2 pass om dagen hoppas jag!

                          FILIPPINERNA- det blir av !
Förresten, agentpriser till Filippinerna.. Såå sugen.. Bo på Red coconut  & liveband på kvällar! brasor på stranden på kvällarna. sjuka priser för oss som jobbar ända fram till slutet på 2012. DET BLIR AV kan jag bara säga =)
            

Kommentarer


Kommentera inlägget här: