L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Bootcamp day 1

Kategori: Allmänt

          
Behöver jag säga att jag planerat mina första 2 veckor av semestern ? ;)
Börjar bootcamåp idag. Inte för ngt speciellt mål utan enbart för skojj skull! Kul att testa ens kapacitet. Blir dock bara 2 veckor sen byta inriktning & sätt. Dessa 2 veckor kommer innehålle MYCKET cardio då jag är ledig & tycker om att promenera & vara utomhus.

Kosten planerad också. Timme för timme kosttillskotten osv. Like i want it. Självklart kommer livets spontanitet in någonstans emellan men jag har en plan iaf.

Dagen idag
Solade ( nya rör på sun tan) inte solat solarium på ca 1 år men nu vill jag vara lite brun..
kl 16: 00 Bröst + trapz med Carin
kl 20:00 Cardio 60 min !


Kosten
Frukost: havregrynsgröt + mjölk
Lunch: köttfärssås + Spaghetti
Innan träning: Pre workout
under träning: Aminosyror
Efter träning: Middag Lax + quinoa + sallad

Efter kvällsträningen: Aminosyror

Kommentarer


Kommentera inlägget här: