L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Åååh...

Kategori: Allmänt

Ursäkta röran jag har byggt om lite här idag som ni ser =)

          
Jag tror seriöst att jag kommer börja gråta. Haft problem med ryggen i flera månader visst. Men den här gången slår ALLT. kan inte sova det strålar & pirrar & bultar. kan inte sitta eller stå. HAr tillochmed tagit värktabletter nu. Kommer inte få någon sömn inatt... Råkade titta ner i golvet under benpasset idag så ryggen for åt fan litegrann.


Dagens middag. Lite fattigt på sallad men men..

Fegade på knäböjen körde bara på sista 110 kg x 10 när jag kan 130 ju. Men lika bra det nu när jag klantade mig. Gjorde sen en ökning på raka marklyft (baksida lår) 100 kg på fjärde set: et. Hela benen skakade. Märks att kroppen är sliten nu efter flera dagars riktigt hård träning med tyngre vikter så blir en rejäl vila imorgon med min GLASS !!!! Blev retad på gymmet idag pga min kärlek till glass.


Jo jag tjuvsmakade 2 pommes idag & en lökring. Men det var det värt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: