L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Vet att jag lever...

Kategori: Allmänt

Jag lever... Kommer sova FRUKTANSVÄRT gott inatt.

             


Tomas fick som sagt köra lite med mig & hjälp vi körde bara övningar jag inte kan! Hoppas det kommer ta fint imorgon. Märkte dock skillnaden på att träna sådär fort efter jobbet & inte ätit middag. Men det är bra att variera. Skönt att dessutom få följa nån annans vanor, regler & någon som är mer kunnig än en själv. Menar inte att jag är kunnig men jag har inte så många vänner som vill träna på samma sätt som jag så.. Det känns grymt bra. Bara få order om vad man ska göra. vill ha så med allt. Maten allt. låt mig bli en soldat, bara lyda order & få muskler! men men =)..

HAr fortfarande problem med min negativa "det går inte" tänk. Men jag jobbar på det & blir bättre. Försöker nu iaf & ger inte upp om vikten stannar. Försöker krama upp den. Men glömmer jämt att andas. Alla jag tränat med reagerar på att jag håller andan när jag kör.


Kom fram till en annan sak också.... Skadar ju inte att ha 1 eller 2 magmuskler heller!
Fick sån kramp i underarmarna. kändes som att nån injicerat bollar i dom!

Tusen tack för hjälpen Tomas!
Uppskattar att du tog dig tid för denna förslappade madame!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: