L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Uppdatering

Kategori: Allmänt

               
                                           Hej! Nu kommer uppdatering!

Boden Alive, man är ju nästan död fortfarande!  För en gångs skull så festade jag lös! & Det roliga var att alla vakter nästan kom fram & frågade om jag får dricka & om jag inte ska vara på gymmet. Elakingar!!

Men jag måste säga att det var superkul att få så mkt positiv respons på min träning av folk & att dom kom fram. Sen pratade man ju inte bara träning men ändå !

Nåja nog om det. Alive.. woj woj!

Sån jävla träningsvärk i biceps & triceps idag. Körde med Carin & Niklas igår. Inte van alls att kombinera dom muskelgrupperna .. Så jag tror att det blir axlar & trapz idag. Har sån benhinneinflammation så kan inte köra ben.  Har ätit så SJUKT dåligt nu & lat sen förra veckan. Men det är väl ungefär som halva boden just nu ?=) Blir att försöka göra ngt åt viktuppgången när jag kommer hem detta funkar inte längre !

HAHA hungs & Linneas dotter Leah igår "varför har du så tjocka armar som min pappa?" Jaa, vad ska man säga?

Borde börja packa dessutom..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: