L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Fredagens fest i bilder !=)

Kategori: Allmänt

FREDAGEN

3 rättersmiddag hos Carin & Erik! Mästerkockar! Supergod mat & trevligt sällskap! :) Blev 4 vinglas & en halv tequila för min del!
                                  Lite bilder från helgen
       
                                            Make up on !


                                           Jag, Carin, Mari
             
Erik gjorde sig bäst i köket. Kunde aldrig släppa sin snuttefilt (hjärthandduken)
            
                     Förfest eller? Mobilvärlden kallar ; )

HAHA jag lovar inte jag som tog det här kortet !!



Påväg till bränna ! Usch så taskig dom var med mig på vägen dit nöp & knuffade mig !=(

Tusen tack till Carin & Erik för en bra kväll! Träffade min Sandra där sen & Hanna & Stefan.
Känns helt overkligt att så många kom fram i fredags & tog på en. Fysiskt tog på en. Armarna,
magen, slog på ens ben. Pratade träning. Att man kopplas ihop med träning känns overkligt.
Tack alla som kom med så snälla kommentarer!

Kommentarer

  • ss säger:

    ja man skymtar ju mitt hus i bakgrunden, vem är det som bor där du var?

    2011-07-31 | 18:37:49

Kommentera inlägget här: