L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Nytt protein/ låg humor

Kategori: Allmänt

            

Wii! Mitt nya protein har kommit!

visst bara 22 g protein per portion men har bara tänkt använda när jag är sugen på ngt gott. Den är verkligen så god som alla skriver. Med lättmjölk blir det som smält nougatglass.. Mmmm..

så tänkte om jag tar denna. kanske en banan & mixar sen in i frys kan det bli som min jävla glass jag inte kan låta bli !! Suck på mig !


Började dagen med den men den var lite för sliskig för frukost +2 sportknäcken+ ägg.

Finns på www.Sportkost.se pris: 180:-

                                   Träningsvärk i magen= Yapp
                                   Träningsvärk i Biceps = Yapp
                                    Ingen träningsvärk i triceps....än
                                    Träningsvärk i Trapz=Yapp
 

Måste bara få publicera denna.. Låg humor JAG VET..
För er som inte bor i Boden så ni hänger med:

En karl i Boden som har gått in på banken, klätt av sig, har en kniv på sig, börjat kasta möbler omkring sig & hällt bensin på golvet & hotat att tända upp. (Inga personer var inne på plats stod det i tidningen, får hoppas det)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: