L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Inspirationsfilm/ Dagens kost + träning

Kategori: Allmänt

Gårdagen blev ju inget som jag tänkte.

först skulle jag gå på bio se Harry Potter(fråga inte varför har inte sett dom andra)
Sen så började jag må dåligt av maten jag ätit hos mor & far . Magen min är inte van såser
då jag aldrig lagar sånt hemma så det blev ingen bio. & inget gym.

Komiskt det där hur kroppen vänjer sig att inte inta vissa saker.




Vem vill inte se ut som hon? Fan så snyggt.. Åh vad jag längtar till den dagen då jag har dom musklerna. & sådär lite fett. en dag ska jag ha sådär. Punkt slut.

                                    DAGENS KOST & TRÄNING

kl 07:00 Frukost :      Havregrynsgröt + mosad banan
Kl 10:15 Mellis nr 1 : Proteinshake ( blandad med vatten) + omega 3
Kl 13.00 Lunch:         Köttfärsås + spaghetti 50 g ( igen....hatar storkok ibland)
Kl 16:00 Mellis nr 2 :  Proteinshake (blandad med mjölk)

Kl 17:35 Innan träning: PWO
( Behöver det verkligen då jag ska träna för tidigt, kör sällan PWO numer då jag får sån problem med hyn av dom jag provat. Tror jag är allergisk mot dom. )

Kl 18:00 Träning: Plågas av Tomas på UG..Behöver jag säga ngt mer?
Armar & ländrygg på schemat. Magen vill jag smita ifrån .. Gör så ont ju! ; )

Efter träning: BCAA + Middag

Innan sänggående: Proteinshake


Känner mig död idag. 5 timmars sömn igen. Råkade ju somna igårkväll efter jobbet. Lyckat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: