L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

ÄNTLIGEN !!/ Dagens kost

Kategori: Allmänt

ÄNTLIGEN HAR DEN KOMMIT !

Efter 5 år tog jag mig i kragen & insåg att min gamla kanske håller på att ge upp med både sprucken display & ingen batterilucka. Nu slipper jag sånt !

Jaa jag är omodern som inte har musik i telefonen som alla andra... Jag vet



Hel jävla vetenskap för att börja spela musik... Oteknisk?- Kanske.

Mysiga mörka höstkvällar med 3 timmars promenad var välkommen!


Körde vanlig hederlig bänkpress. My gosh vad svag man är .. Pinsamt ju !!!!
Körde lite mage också... Lika katastrofalt där haha!  Träningsvärk nu överallt känns det som!. Kroppen är mör & får snart vila =)

& det svider i hjärtat att jag vet jag måste köra vader snart också.. Hatar det!

KOSTEN IDAG
Frukost: Havregryn + vatten + omega 3 , Nektarin
Lunch: Chili con carne (blandat kidneybönor + bondbönor)  + Sallad (majs, lök, gurka)
Mellis: 1 ägg                                                       
(innan träning)                                                  
Middag
: Köttfärs + 50 g ris                                    
Efter träning: BCAA                                                

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hola espero estes de nuevo en tu renovacion de rutinas. creo que tienes una cualidad inmensa de alimentacion y träning. vamos chica vamos da la lucha tu puedes ser mas exigente con tu cuerpo lo lograras resultados ...empiesa de nuevo exigencia al maximo...

    2011-07-19 | 10:42:22
  • Therese säger:

    Jag har en likadan=) Köpte den för drygt en månad sedan, inte är den krånglig. Är ju bara ladda batteriet och föra över musik så är det klart! ;)

    2011-07-19 | 10:50:02
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: