L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

FAN SÅ CHICKEN JAG ÄR !/Att våga testa gränser

Kategori: Allmänt

Fan så less jag blir ! Att det ska vara så svårt att: VÅGA.

                       ATT VÅGA PROVA PÅ.
                  VÅGA TESTA SINA GRÄNSER.
                       VÅGA MISSLYCKAS.

Jag provade personbästa 140 kg idag i benböj.

         Benböj fristång

         Uppvärmning
         20 kg x 10
         40 kg x 12
         70 kg x 5
         100 kg x 2

140 kg x 4
( INTE alls djupa. Suck långt ifrån)
140 kg x 2 (gick ej få dom djupa nu heller. Trots att stefan stod & höll vakt hela tiden)

Blev så jävla less så vi satte upp säkerhetstjosan så om jag inte skulle klara upp stången så stannar den där. + att Stefan stod & passade. EN JÄVEL skulle jag väl ändå våga göra djup. speciellt då jag kört 130 kg 10 st STRIKTA?

140 kg x 1 (Nej det gick inte heller stannade innan & stefan sa åt mig kom igen sara ner ner & jag tjuter att jag inte vågar & börjar skratta med 140 kg på ryggen så jag pressar upp den till slut )


Då blev Stefan så less på mig så han plockade bort kilona till 100 kg (bebisvikter för mig som jag brukar köra 100 reps på) MEN INTE ENS DÅ VÅGADE JAG GÅ NER SÅ PASS DJUPT. Dock mkt djupare.
100 kg x 4 gjorde jag iaf för att pumpa ur

Jag måste lita på att Säkerhetstängerna & Passarn hjälper men jag gör inte det.. För jag blir inte slut i benen det är i hjärnan detta sitter... Undra om jag ska prova träna på att gå ner till stängerna & låta stängerna ta dom helt? För att få bort rädslan?


Benpress
80 kg x 12
170 kg x 4 ¨
200 kg x 1
170 kg x 4

Hack squats

DJUP: 90 grader

50 kg x 8
60 kg x 8
70 kg x 8

Skönt att få pumpa ur benen lite

                                      Sittande benspark/ leg extension
                                                  35 kg x 6 
                                                  40 kg x 6
                                                  45 kg x 7

Död & förbannad.....JAG SKA KLARA EN ORDENTLIG 4:A PÅ 140 PUNKT SLUT !!!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    sara du klarar de, du måste bara övervinna den där lille röda gubben upp i skallen:) kom igen nu tagga tagga som du taggar alla andra att våga

    2011-07-23 | 20:36:21
  • clara säger:

    tack för dina kommentarer!! det gör mig jätte glad :D jag ska.. det bara ska vara så.. bara ska! Känns skönt med pepp, speciellt av dig för man blir lite extra peppad på någe vis. KRAM ! <3

    2011-07-23 | 23:34:28

Kommentera inlägget här: