L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

En tung vecka ! / är det lördag redan?

Kategori: Allmänt

 

Gårdagen var jobbig! Trött som tusan. Är det lördag redan? Vilodag igår iaf
från träningen veckans andra vilodag. Inte likt mig men kroppen skriker
efter det då jag kört med tyngre vikter - träningsvärk i hela kroppen.
VArit sj-älv på jobbet & inte kunnat vila mina 30 min på lunchen som vanligt.

   

Träningsvärk SOM FAN i ryggen. Inte ont men träningsvärk. & i baksida ben FORTFARANDE så det kommmer bli tungt benpass idag men måste. Så bara börja tagga igång!  Sen blir det filmkväll & spelkväll med Martin & hans syster =)

                                NÅGOT ROLIGT!!
På Underground finns en tabell där det står om man exempelvis tar x antal kg 10 reps så ska man klara såhär många kg på 4 reps osv. och eftersom jag kör nu på 4-6 reps denna vecka så kollade vi lite snabbt. jag som har klarat 10 på 130 kg ska köra på 177 kg benböj en 4: a KOMISKT!!! ELLER HUR. Dröm vidare att jag ens skulle kolla på sånt. stackars rygg kan ju inte vara hälsosamt med en sån där lista? Ska iaf försöka testa på 130 kg igen så jag är tillbaka på ruta 1 & hoppas på att slippa ont i ryggen. sen är det bara börja jobba upp mot 150 kg som är mitt mål! Stefan tycker jag borde klara 140 kg nu. Vi ser ju!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Låter fubar, teoretiskt 1RM kan stämma bättre men inte som träningsvikt :)

    2011-07-23 | 16:10:16

Kommentera inlägget här: