L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

HUR EXAKT TÄNKTE DU NU SARA?!

Kategori: Allmänt

Jag har beställt lite nya träningskläder som kom nu i veckan! =)
Jag tänkte att jomen det e luuungt jag tar en storlek mindre alltså XS på byxorna eftersom allt brukar
ju gå ut sig? & eftersom jag är så kort blir allt inte lite stort utan JÄTTETSORT då. Sagt & gjort.

Byxorna från HM kommer hem. kan bara tala om att jag fick göra ett jävla pilatesprogram för att få på mig dom. Hörde halft hur sömmarna sprack där jag gympade på med diverse rörelser. 
HAHA. men dom kom på & IDAG ANDRA DAGEN SATT DOM RIKTIGT BRA.

HM:S träningsbyxor är verkligen att rekommendera.
Jag som vanligtvis bara kör på Better Bodies är helnöjd med dessa då
dessa är av lite tjockare material som håller the ASSSS på plats vid löpning osv! + Billiga=)TIPS!
Ska finnas som både trekvartsbyxor och långa! & ja, jag har målat naglarna idag.(bilden)

SEDAN kommer det värsta. Inte nog med att jag anser mig vara hyffsat klar med vikten.
Trodde jag ja. Fick hem mina promenadbyxor Kamouflagebyxor, mina förra är för stora.

Hmm.... Jag får fan banta ner mig för att komma i mina träningsbyxor HAHA, inte alla som får det.


Rapport om dagen: Jag överlevde passen.
Blev bara vanlig Spinning 2 med en instruktör som verkar ha
en förkärlek för att STÅ UPP 45 JÄVLA MINUTER MED MAX BELASTNING.
Jag tänkte att jag fan dör. Man skulle ha på allt vad man kunde hela passet.

Sen blev det ju inte bättre då instruktören på boxningen var helt GALEN haha=)
Skitbra var hon men fy fan så tungt det var! Lena & jag stod & skrek BEACH / ALDER 2011

Lena skriker på Sara: INTE MER JÄVLA GÖMMA SIG I VASSEN PÅ ALDER SARA!!!
( Jag gråter nästan och biter ihop & fortsätter mata på)
Sara skriker på Lena: BEACH 2011 FAN SÅ SNYGG VI KOMMER BLI!! BIT IHOP!!!
(Lena biter ihop & matar på)

Jag erkänner ärligt att jag när det var ca 5-10 min kvar fick nog efter blod&spysmak i munnen
slängde handskarna åt helvete & fick nog & gick ut därifrån. OCH JAG SKÄMS INTE FÖR DET!

Nyttiga glass recept kommer upp imorgon så både Ida & Lena frågat efter dom!=)

Kommer sova förbannat gott inatt!! eller vad tro...zZzZz...

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Hallå där ! Kul att du läser min blogg :)

    Brukar klicka in på din också & vad är det jag läser & ser ?

    Du har ju kommit verkligen i topp form ;) härligt !

    då jag vet hur vi båda har peppat varandra inom denna vandring i vikt frågan & vad har vi lyckats med ? Jo gå ner i vikt & vi mår bra :)

    Massor av kramar / Sofia

    2011-01-24 | 09:44:27
    Bloggadress: http://sofiahelenaa.blogg.se/
  • Tess säger:

    Fy fan Sara, jag dör! Hade fan betalat för att se er! =) Sitter o garvar vid tanken på det:D Boxning kickar ass!!

    2011-01-24 | 22:34:34
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: