L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Gud ge mig styrka att överleva dagen!

Kategori: Allmänt



Frukost: Smoothie på bär, banan,soyamjölk,linfröolja ,äggula
Lunch: Havregrynsgröt + mosad banan+soyamjölk + äggmacka
Träning 16-17 ( ACTIVIO spinning)
Mellanmål: Fredrik Paulúns Smoothie + äggmacka på mjukbröd( för att få energi till nästa pass)
Träning 18.30-19:30 Boxning med Lena!
Middag på Stepin: Dinkelpasta+ köttfärssås

Sen ska jag duscha där & basta & pusta ut att jag överlevt dagen!

HAr dessutom hunnit vara effektiv & dammsuga, skura, plocka bort LITE av julen!
Julgranen VÄGRAR JAG TA BORT !!!!! Ngn annan än mig som är så?

Gud ge mig styrka att överleva dagen!...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ahahaha! Jag har kvar min gran!! :P Men jag börjar bli lite less på den. Har glömt å tanka den här på sistone så den barrar nå jävulskt! Och hundarna sprider runt barret ÖVERALLT :P haha

    Schnygga brudar btw hörrudu ;) haha

    Kul med glassreceptet! jag ska prova de till helgen :) Kraam!

    2011-01-24 | 16:29:57

Kommentera inlägget här: