L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

TAGGAR inför gym!

Kategori: Allmänt

Laddar inför nytt pass på Steppan ikväll med Carin!
En fågel viskade i mitt öra att även Angela & Linda
Ikväll blir det Rygg + Biceps+30 min löpning.

Lite ledsen då jag inte får göra mina favorit
övningar på biceps men det är bara svälja & köra efter schemat. Det ger
dom resultaten jag vill & jag får väl köra dom övningarna senare.

Duktig elev är jag :)

Men först & främst ska jag på Scrapbooking butiken vi har här i Boden
? handla lite smått & gott inför helgens dop. Kommer väl vilja ha med
mig halva affären.




Pyssel ! Har en hel kartong full med ca 20 olika presentsören och maskiner
Och presentpapper JUST LOOVE IT!


Sedan ska jag på ett annat uppdrag som jag inte kan skriva här


Har ont i ryggen & vad hittade jag? JO muskelknutar i ländryggen
från förratisdagen så jag messade i panik till PT:n & frågade hur jag får bort dom.


Har nu beställt tid hos sjukgymnast för att ta bort dom där fulingarna!
Martin har skrämt mig när det gäller sånt här. Han säger det gör ont?
Eller så är han bara en gnällkärring, who knows? ;)

Kommentarer

  • Titti säger:

    Hej ja ska svara på din kommentar :) Hinner inte nu bara haha Kram

    2011-02-24 | 21:12:09
    Bloggadress: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: