L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Jag & min bästis badrumsspegel!

Kategori: Allmänt

Frukost: ( kan ngn gissa?) Havregrynsgröt + mosad banan+mjölk (oväntat?)
Mellis 1: 1 apelsin
Lunch: 1 knytnäve stor dinkelspaghetti (från gårdagen) lite köttfärssås (på älgkött)+sallad
Mellis 2: Fredrik Paulúns fruktsmoothie

17.30-19.30: Träning Bröst + trapz
Både jag & Carin har ökat på vikterna.
Både i bänkpress & Decline & incline press.
Kände enormt mkt power i bröst idag. på en övning som jag bara klarade 1rep
tidigare klarade jag nu  8 st som är det vi kör på sista det tyngsta setet.
Tekniken på schemat börjar sitta också. & vi börjar se konturerna riktigt fint på bröstmuskulaturen
samt axlarna , Det är mäktigt när man börjar kunna se musklerna på bröst & framsida axlar
komma fram tsm med benkonturerna & ådror (dock är ådrorna vääldigt långt borta).

Det blir nog en fotografering inom kort på gymmet för att kunna se resultaten.
Det är ju på gymmet när man lyfter som man ser mkt som man tyvärr inte ser
hemma i badrumsspegeln (skrattar).


2 veckor gammal bild. I badrum, SOM VANLIGT.
Med högerarmen. SOM VANLIGT. Fan måste verkligen börja
variera mig HAHA. =)
en timmes styrke alltså sedan aminosyra-Shake
Blev därefter 34 min interwaller på samma nivå som innan jag blev sjuk.

Dock 3 minuter mindre. Känns skönt som att man är tillbaka där man var innan förkylningen.
 Sjukt hur en veckas kan sabba träningen totalt. Men så är det. Sen blev det hem till mor & far
 för att fixa bilen och nu ska ni få  höra.

JÄMT när jag är hos mamma & pappa så tjockar jag på järnet för dom har så mkt gott
som INTE kommer in i mitt kök. Eftersom jag behövde middag fort efter träningen så
öppnade jag kylskåpet & typ det enda dom hade var janssons frestelse eller potatisgratäng.
Och jag tog då potatisgratäng och kyckling. Sedan tänkte jag..

Nej jag ska fan inte hålla på såhär. Jag har FÖR FAN NYSS frustat & pustat skiten
ur mig på det där förbannade löpbandet. Så jag tog det som fanns. Havregrynsgröt. HAHA.
Jag veet enformigt men det fick bli det med ett ägg sen.

( okej jag snaskade i mig 2 rader av choklad jag erkänner)
Men det är ett framsteg med tanke på att jag brukar tömma deras kylskåp?


Man måste se på det positiva?=)


Glömde att det var tummen upp som gällde råkade göra fel!
HAHA sorry
Therese =(

Vill även skicka 10000 st tänker på dig kramar till Lee !
& lite solsken dit! Även till Tony som fyller 40. Han lär ju behöva allt
solsken han kan få. HAHA förlåt kunde inte låta bli.

Kommentarer

  • Britta säger:

    Testade Saltå Kvarns dinkelgröt igår.

    Riktigt gott! Smakar som en blandning mellan havregrynsgröt och mannagrynsgröt : )

    2011-02-15 | 09:05:25
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/
  • Tess säger:

    Haha jag peacar ju oxå ibland=) Minst lika bra som tummen upp=)

    2011-02-15 | 09:21:09
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Tony säger:

    Jag kan köpa det ;)

    2011-02-15 | 12:32:37
  • Anonym säger:

    shit vilka grymma konturer du har fått på armarna då:) vad tar du i bänk nu?:)

    2011-02-15 | 16:22:37
  • Jenny säger:

    Shit va fit du blivit :) önskar att jag oxå skulle lyckas med det! Tycker du är mega duktig Sara!

    2011-02-15 | 18:44:09
    Bloggadress: http://Blogg.jennyjo.se
  • Lollo säger:

    Herreguuud!!!

    Fan, du måste ju ha gått ner minst 30kg sen jag såg dig sists.

    Du är ju extremt smal i ansiktet!

    Ojoj, passa så du inte går för långt bara!

    Lycka till med träningen och hoppas du mår bra.

    Många kramar

    2011-02-24 | 13:54:27
    Bloggadress: http://luuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: