L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

The end of Saturday!

Kategori: Allmänt

Dagen avrundades med att jag & Carin gick på stan & tog en kopp kaffe/Te.
Sedan for vi till Luleå & Såg fotboll. Kul att göra ngt annorlunda en lördag faktiskt!

Passet idag gick väl sådär. Hade ökat 10 kg på  tyngsta övningen, på 3 veckor.
 Niklas var där också så han körde slut på våra stackars ben! 
Imorgon får ni se vad det blir då!=)

Måste dessutom säga: FYFAN så glad man blir ibland. Fått veta att det är
flera killar som läser bloggen. Fan så skoj! På riktigt! Älskar att prata
träning med killar & dela tips där med. Även om kvinnor & mäns fysik
skiljer sig så mkt så kan det vara kul att jämföra. 

Köpte idag nya täckbyxor & ett pannband. Hade rabattkort 275:- så =)   




SVAR PÅ FRÅGOR: 

-  Ska absolut visa vilka bilder jag kör på biceps & Trapz
- Samt ett bildschema till Madde med olika övningar! Har en lista med saker
som ska läggas upp :) , men det kommer i lite omgångar.

- Har tagit en triceps bild nu men vill ha en till om några veckor för att se om man ser resultat
Då kommer den upp till den som undrade det också !=)

Kommentarer

  • Malin säger:

    Hej mitt sockertroll!



    Vi är inlagda igen, så roligt att ha något att gå in och läsa då! Förstår ju att slängkyssen är till mig och inte den andra M ;-) HE HE



    Förresten, vägde mig i dag efter duschen, lysande resultat för en tragisk vecka med endast tre träningspass! :-*

    2011-02-12 | 23:24:48
    Bloggadress: http://vi2blir3.se
  • C säger:

    Klart det finns killar som läser, jag är en av dom ;)

    2011-02-12 | 23:38:58
  • Tess säger:

    Ja träningskläder är verkligen beroende framkallande, har varit en riktig junky länge nu!=)

    2011-02-13 | 08:51:40
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Martina säger:

    Frysta Hallon = supergott!

    snyggt pannband ;)

    2011-02-13 | 17:18:20
  • Josefina Cyréus säger:

    Tack för att du tror på mig, jag tror på dig också, du är riktigt duktig ska du veta! Kram

    2011-02-13 | 18:30:42
    Bloggadress: http://josefinacyreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: