L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

En spark i arslet tack med + meny ( en spark till)

Kategori: Allmänt




Mejl från Carin:

Hej gumman!
De här fixar vi! Nu ska vi ju bli biff, gogogo!!!
Vi ses på onsdag , oavsett vad;)
De är bara att ringa om de är något;)
Puss på dig biff!


Behövde det där..

All motivation är som bortblåst.
Har pass med Niklas idag min PT
Tur är väl det !! Få komma igång.
Det är förbannat bra att ha betalat ngn för detta.
Man skolkar inte direkt då. Började dagen minst lika
dåligt idag igen. Men har med mig en bra lunch & ska
sova på lunchen restrerande tid så förhoppningsvis är det
bättre sen idag!

Behöver bara en spark i arslet ! =)

Det blir 30 min löpning på band + axlar+ mage + 30 min löpning!

Middag:
Köttfärs(ej sås) på älgkött + sallad+ Quinoa + äggmacka
Lunchen: kycklingsallad (rester från gårdagens middag orkade bara halva)


HAR BOKAT IN MIG PÅ SPINNING 30 IMORGON 17:15-18:00
JAG & CARIN KÖR PÅ! NGN SOM VILL HAKA PÅ ?!

Kommentarer

  • Jennie Jonsson säger:

    Vilken bra blogg du har, man blir peppad! Fortsätt med ditt härliga jobb, det här fixar du :) Kram

    2011-02-22 | 11:09:02
  • Johanna säger:

    Haha, japp, tipset är från dig ;) Himla kul när du tipsar om rätter, mat osv, fortsätt med det :D Tänkte testa med banan också, och kanske frysta bär eller så!

    2011-02-22 | 11:54:44
    Bloggadress: http://jodd.blogg.se/
  • Tess säger:

    Har ju varit till Martin och fått order om rehabövningar för Johans axel o han har ju inget träningskort, så då får man se till att han kan göra dem hemma=)Och övningarna han ska få av mig behöver man prylar till;) Köpte vikterna på Biltema. Saknar fortfarande lite grejjer som de faktiskt hade men de var slut=)

    2011-02-22 | 14:34:18
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Anonym säger:

    underbara sara bit ihop nu,, jag vet, du vet, alla vet att du klarar de här, du kan ju bara titta bakåt å se hur grymt duktig du har varit, alla har vi sämre dagar, kom i säng itid idag å du kommer vakna som en ny människa i morgon, full av energi å motivation taggad till 1000:) å du de är nog ingen som vågar sparka dig då åker man ju i golvet:) kraaaamar

    2011-02-22 | 17:31:04
  • Lisa säger:

    Kom igen Sara! Du e ju så jävla duktig och du motiverar oss andra. KÄMPA PÅ! Vi måste ses nån dag och ta en promenad=) KRAM

    2011-02-22 | 20:20:25
    Bloggadress: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här: