L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Dålig planering = Dåliga resultat(shame on me)

Kategori: Allmänt

355 gånger har min blogg klickats upp idag & 167 olika läsare. Kan detta ha &
 göra med att jag spammat FB idag om mina hundratals uppdateringar pga
 dåligt fiskminne att lägga allt i ett & samma? förmodligen!! =)

Dagens gympass var ett grispass. Jag klagade, jag LA AV!!!!
Jag pausade , gnällde osv. Ifrågasatte osv. Nej jag borde skämmas.

Det är PRECIS den där inställningen som jag måste bli av med.Det var den som stoppade
mig förr som jag var tvungen bearbeta för att kunna gå ner i vikt. & nu måste jag bearbeta
den här. Måste våga ta ut mig. Men det är ju så jävla svårt när motivationen inte finns.

Satte mig ner när jag kom hem & reflekterade över inte vad jag gjort utan
VARFÖR jag gjorde sådär. & jag kom helt enkelt fram till en självklar sak.

KOSTEN. Jag har inte fått i mig nog mycket kolhydrater idag. Så självklart egentligen.
Att det kan göra så stor skillnad? Men så är ju kolhydrater det som behövs för hjärnan
och den där lilla gnistan och orken att gå till gymmet. Så nuhar jag gjort iordning
mat inför morgondagen så jag får i mig det kroppen behöver. & förhoppningsvis
att jag kan köra ett bra pass imorgon med nya tag & bättre inställning!! Sen att jag
körd einterwaller igår + benträning i söndags kanske inte var smartaste draget??

Shame on me...Dålig kost & PLANERING = DÅLIGA RESULTAT


Dagens pass var detta fruktade benpass.. & vader.
Fyfan jag verkligen HATAR benpass. jag kan gå i flera dagar & dra mig
inför detta fruktade gympass. Idag var passet med min PT Niklas.
Vilket var bra för jag BEHÖVER verkligen ngn där. Jag har HELT fel teknik
i precis VARENDA övning haha. Så otroligt fellärd. Småfuskar i varenda övning.
Så jag tog 30 kg mindre i benpressen idag men då fick jag riktig fin kontakt
med rätt muskler. Så lär ändå resultera i fin träningsvärk = resultat i slutändan. 
Vi kom dock fram till att jag är förbannat svag i baksida lår. Behövs jobbas där.

Skakade så mkt i benen när jag satte mig i bilen så kunde inte växla till slut
så jag har kört på 3:ans växel hela vägen hem HAHA.

Ska bädda ner mig nu. EN TIMME före jag brukar & läsa lite näringslära.
Kommer göra precis som Niklas sa. Däcka.

Kommentarer

  • C säger:

    Kom till BAK så ska du få se på roligt benpass, grymma maskiner där :) Hatade också ben förut.

    2011-02-15 | 23:45:49
  • Britta säger:

    Vi gick i samma bana igår ser jag!

    Bättre resultat idag, är huvudet dumt får kroppen lida - idag tänker vi efter!

    2011-02-16 | 07:51:48
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: