L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Att tjuvtitta i min vagn..

Kategori: Allmänt



Ingen bra dag idag!
Snoozade på klockan (gjort det hela veckan första gången nånsin, VARFÖR?)
Frukost: Kasein protein (seriöst stoppar folk i sig sånt?usch)
Hann inte få med mig lunchen till jobbet eller träningskläderna
Huvudvärk av dess like

Gårdagens pass gick fint. 

Elin på mataffären gjorde iaf min gårdag när hon utbrast att jag hade blivit så stor. Jo föresten en sak jag vill påpeka. Det är helt OK att ni kollar i min vagn vad jag stoppar i för varor jag har en blogg & får då ta den smällen. Men att kommentera "får du verkligen äta sånt här?" Är mest bara pinsamt för er tycker jag. Allt jag handlar är inte till mig då vi är 2 i hushållet, & ibland är det till mig, nu pekade denna person på en kesella burk som att det skulle vara något onyttigt? Det är en proteinbomb av dess like just so you know herre där. Nåja, kontentan av det hela. Jag får ofta kommentarer om vad jag har i min vagn eller att folk börjar ursäkta sig för sin egna vagn med sina varor. som att dom måste ursäkta sig & berätta att dom ska starta "nästa vecka" vet ni vad? Ni får ha vilka varor ni vill i era vagnar jag kollar aldrig ens & det är eran ensak =) Få inte ångest för att ni har "sämre" varor i korgen än mig!, Min korg ser alldelens för ofta ut såhär :D

Min granne Linda frågade mig en gång när en kommenterade vid kassan mina varor "FAN JAG VILLE BARA SLÅ HAN & BE HAN HÅLLA KÄFT, HUR TÅL DU SÅNT HÄR SARA?!" Jag svarade helt enkelt att jag är van. Är jag och handlar snabbmat så frågar dom mig om jag verkligen får äta sånt. packar jag upp i kassan så frågar dom om det är gottedag, handlar jag bulla till jobbet så frågar dom mig "är det den dagen i månaden"(mens)

Nu vet jag inte ens vem du är som kommenterade men jag antar att du vet om att jag gillar träning när du sa så, hoppas du inte tar illa upp av detta jag skrev men du är absolut inte den enda så det riktas till flera. Att skämta är OK, men man behöver inte skrika ut över hela matstället eller hela kön vid kassan :) tänk på det. Jag bemöter er med respekt & förväntar mig samma sak tillbaka. Sen kan man ju alltid skämta lite & jag kan ta skämt också så missfröstå mig inte.

Kommentarer

  • My säger:

    You go girl! :D

    2011-12-30 | 14:08:38
    Bloggadress: http://fromdepptopepp.blogg.se/
  • Josefin säger:

    ooohh! aldrig hört på maken.. har folk verkligen inget bättre för sig än att kolla folks matkorgar/ vagnar?? har faktiskt ALDRIG kollat eller ens brytt mig om vad folk handlat.. de rör mig inte ett dugg, har nog med eget för att ens hinna reflektera över de!



    Men Sara du är så grym och många ( inkl. Jag) är avundsjuk på dej! KRAM

    2011-12-30 | 20:02:35
    Bloggadress: http://josefin.shapemeup.se
  • Petra säger:

    vilka tomtenissar :) du har större och bättre koll på din kost än någon annan! sköt erat eget och Skit i andras. de är tur du har skinn på näsan, ring mig nästa gång så plockar vi dom ;) skämt osido men man skäms för dom!

    2011-12-31 | 07:25:23
    Bloggadress: http://weakgoesstrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här: