L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Want to feel it BURN!!

Kategori: Allmänt

Var nyss hos Anders(sjukgymnast) jävlar så det knäckte. Sen så kollade vi höften. Han var lite fundersam att det KAN vara ett ljumsk-bråck. så jag bytte vårdcentral fick en "akut" tid som Anders bad att jags kulle få. 27:e September. Är det en akut läkartid? Nåja. Hoppas dock att det ist är den enkla förklaringen. Att jag är stel i höftböjarn. Det ilar & kittlar i höftböjarn så jag blir tokig. Dygnen runt.


             Ska träna ben idag också. Perfekt tajming?
Tänkte prova på ett nytt benpass då det gått tungt med att få träningsvärk sån där RIKTIG REJÄL JÄVLA ÄCKEL träningsvärk. Så nu jävlar tänker jag så det knakar hur jag ska göra.

Rachelle Cannon Female Muscle Bodybuilding
Ja tack till såna lår?

Kommentarer

  • Kungen säger:

    Ja de vore hett!

    2011-08-31 | 17:12:30
  • Martina säger:

    Underbart! du vars tränar du? tänkte om jag ska eller om jag kan börja träna med dig ? hade varit kul , behöver en bra att träna med , så jag ser mera resultat :D

    2011-08-31 | 17:15:49
    Bloggadress: http://martiiniii.blogg.se/?tmp=31170715
  • Therese säger:

    Ta av vikter och gå djupare i benböjen, bara köra i smithen om det känns läskigt med fria. Tar bra som fan i rumpan:D



    Vette fan vad jag gjorde på mitt senaste benpass men nånting bra var det då för nu har jag träningsvärk utav helvete precis ovanför knäväcket, mot utsidan av låret?! Har jag aldrig haft... eller inte så att jag reagerat på det iaf:D

    2011-08-31 | 18:56:02
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: