L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

A lazy bitch i am !

Kategori: Allmänt

       

Ungefär såhär har jag sett ut idag. Det GÅR FAN INTE att träna innan jag ätit middag.
Jag somnar. Sov 40 min på lunchen idag. sov sen efter jobbet & missade träningen.
Slocknade pang bom sittandes i soffan med laptopen i knät. Sov i flera timmar.

Så nu är vilodagen förbrukad. & vad händer när det gått så länge utan mat ? Jo
när man väl vaknar äter man DÅLIGT. Så nu är jag ännu tröttare, matkoma &
less på mig själv. Suck. Nya tag imorgon.


                       

Kärnan i äkta vänskap är att tillåta varandra små felsteg.

 Källa: David Storey


                                                 I Sure did miss you!
Alla borde ha ngn
en trappa upp..
Det ger trygghet
och bra kondition

Kommentarer


Kommentera inlägget här: