L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Home Sweet Home

Kategori: Allmänt

Jag har sovit totalt nu 20 av 24 timmar. Tog ett tag innan det kopplade vad det beror på. Medicinerna. Glömd eju ta dom på några timmar för någon dag sen. Suck på mig. Tar några dagar innan bieffekten kommer. Nåja :)

Luleå idag med Grannen. Fick med mig en STOR helkroppsspegel till garderoben & lite annat smått & gott samt 5 mattor osv. Ska försöka ta tag i hemmet nu & försöka få lite mer hemkänsla i det. Eftersom vi är 2 under detta tak kan det ju vara trevligt att ha det lite fint. Ävemn beställt lite sängkläder & hittat en ny byrå till hallen.



Sen ramlade jag på mitt drömkök. Utan att överdriva. Mitt drömkök.
Kommer inte kunna släppa det ur tanken. Tyvärr gick hela paketet på ca 25 tusen med skänk och hylla. Men det hade varit värt vartenda öre. Känns dock fel när jag har ett kök som bara är 1 år gammalt & fint.

Vill..... Vill.. Bordet var goigantiskt. för 8 personer men med dom stora stolarna så 6 personer.
Vill....Vill...Vill
Det finasdte jag sett. + skänken. Suck. Gör ont i hjärtat.....
 
72 x 162 cm Spegel mörksilver är den.
Längre än mig.. Sen ska hyllor beställas av Linda som åke rpå IKEA så MArtin ska få skruva massvis stackarn ; ) Sen ska kökslampan lämnas in på målerifirma så dom får måla den & Extrasoffan ska lämnas i stugan då jag bestämt mig för att börja rusta upp den förhoppningsvis snart. Tänk så härligt, sitt egna lilla lantställe. Får se hur framtiden blir där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: