L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

I'm the to blame.

Kategori: Allmänt

VART FAN KOM DENNA LUST IFRÅN?!=)

Är helt slut gäspar & röd i ögonen hela tiden. Men det liksom.
Spritter lite i kroppen vid tanke på att få köra biceps idag ; )

Minna pajulahti på bild. Finns nog ingen vackrare!



DETTA är mitt ideal på vad som är snyggt! Vad som är kvinnligt! Hon har former & ändå muskulös. Hon har muskler men se rinte för smal ut! Hon är PERFEKT i mina ögon.  Oj så fint! Sen får andra tycka som dom vill!


Jag har fått höra att jag inte ska bli större än jag är nu. Både av tjejjer & min familj osv. Men jag bryr mig inte! Det folk glömmer bort är ju att jag har en hel del fett ju! Skalar jag bort det så skulle jag inte vara märkvärt stor. Därför kan jag bli större.
(oj så motivationen växer & gror nu här bakom data skärmen) 

Sen vet jag att jag har potential att komma någonstans pga min grundstyrka som jag har bara jag skulle bestämma mig för vad jag vill göra & HUR MKT jag vill. Vilket varit mitt problem.  Jag kämpar fortfarande med matproblemen. Det erkänner jag, är jag öppen om även om jag inte vill skriva sånt här. Jag ahr inga hetsätningar längre (inte med mina gamla mått på vad som var det) Men i andras ögonen skulle det nog ses som det. Men jag tar en dag i taget & så länge jag inte är tillbaka på ruta 1 så är det bättre än förr. Sen måste jag ta mitt egna ansvar & inte skylla så mkt på min sjukdom. Den finns ju där vare sig jag vill eller inte & jag är ju medveten om den så bara jag som kan göra ngt åt det. Det är mitt nya tänk. Jag kan klaga ver hur min kropp blir fetare. Jag har rätt att bli ledsen. Men kan inte komma & tjata sönder folk eller gräva ner mig totalt för ärligt talat har jag inte lagt ner energi på att försöka hålla formen.

Jag har haft nu 3 månader ganska tungt med maten. Eller inte maten. Den är aldrig dålig nästan. Men skräpet. Mängderna. Det är glassen som triggar igång beteendet & jag ska hålla mig borta från den. Det är ett beroende. Vilket jag tror att många kanske har. Cigg, choklad, knark kalla det var ni vill. Man vill tro att man är fri beteendet men det sitter så himla djupt rotat i en. jag trodde jag var helt fri från sånt där typ i februari. Trodde att jag för första gången i mitt liv funnit frid. Men nej jag är tillbaka där. Nästan. Men det är mitt ansvar att sätta stopp innan karusellen rullar igång för mkt. Varför förstör man för sig själv såhär?

Jag måste hitta ngt sätt att ta mig ur den här nu. Jag har slitit för hårt för att behöva göra om hela skiten igen. Det är inte värt det. Inte på långa vägar. Det är bara ta sitt ansvar & skärpa sig med maten.


Blir spinning 30 min med Josefine & Mattias ikväll sen pumpa lite Biceps ! :)

Kommentarer

  • Ann-Helen säger:

    Ja den där damen är grymt biffig...massor med muskler, men ser ändå ut som en tjej i ansiktet liksom.

    2011-08-11 | 16:41:30
  • jose säger:

    hola amiga que bien que tu pienses en remontar tu actítud creo que tu debes de tener un comportamiento de asumir la responsabilidad de tu gustos de comidas..la alimentacion devera ser reducidad ya que dos comidas diarias por un mes seria genial tu deves mantener tu formacion de tu cuerpo y pasar de una rutina diaria a exigencia permanente otras fasilidades de reducir grasa es compartiendo tu entrenamiento con condicion fisica seria spignig tres veces en la semana y bastus 1,, timar bueno amiga creo que es de esforsarse mucho mas creo que dentro de un mes tendrias los resultados adecuados ...felicidades...buena suerte ..

    2011-08-11 | 19:11:11
  • .... säger:

    Tror du hon går omkring i den formen året om?

    Vad ska vi gissa på........ 7% kroppsfett? mindre kanske??

    Du vet nog själv vad som händer med kvinnorkroppen vid dom %:en.



    Hon lär nog ha deffat till det fototillfället samt pumpat precis innan för att bli sådär vasculär.



    Är aldrig fel att vara i bra fom året om men ibland får man ta sig en funderare på vad det är man tittar på i den där bilden.



    2011-08-13 | 08:27:35

Kommentera inlägget här: