L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Lekt frisör & Pepp i goda vänners lag !

Kategori: Allmänt

Jobbade till 17 direkt till Carin & Erik , fick lite god kyckling & bulgur där Sen var det bara börja leka frisör! Så kul att få träffas & surra vi kan prata i flera timmar :) Usch kommer sakna henne när hon flyttar! ; /

Liten order dom lade haha!


Skurken var med som socialt sällskap hela tiden! =)

Turk & skurk! Ne skoja bara! =) Men kolla hon har ingen svans ju=(
varit helt förstörd hela kvällen då jag först nu efter några månader
märkt att hundne inte har ngn svans ju?!!? Lova svanslös heter hon nu!

tar ändå några timmar att få ngn långhårig & jag förstår Lees fingrar nu! :)
Fick peppning av Carin & Erik så jag tog mig faktiskt iväg en kort sväng.
presterade jag ngt? Svar nej. Gjorde situps för magen & körde trapz.
Men jag tog mig iväg iaf. det är ett steg i rätt riktning.. Blir att vila för imorgon
kör jag & Carin! =) Ska bli kul! Pumpa lite biceps/triceps!

Då får jag nog den push jag behöver!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen & sova klockan är 22:00 .
Seriöst.. blir bara tidigare & tidigare för varje kväll jag slocknar nu....

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej gumman!Verkligen tack för i dag,så kul att vi kunde träffas även om du fick slava..Tusen tack för peppen,jag kommer sakna dig med.Huvva vem ska jag nu kötta med????!!!Puss på dig och SOV GOTT!

    2011-08-10 | 22:44:07

Kommentera inlägget här: