L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

En ruffsig madame ! / NU JÄVLAR kör vi!

Kategori: Allmänt

Startade dagen med att sova från 10 igår kväll till typ elva idag? BRa där Sara! Tror nog att jobbet slet iut mig totalt haha..

Sen ringde Elina & Pär. hämtad eupp mig. Vi ringde Therese Forsell hämtade henne sen se damernas match! Surrpanelen var vi !

(Bild från igår)
Betydligt bättre match idag! Dom vann ju såklart ;)


Morgontrött dam.. Ruffs kände jag mig som.. Tur man har vänner som sliter ut en!
Startade dagen med 2 mackor, 4 ägg i en shake med bär & vatten + banan


Nu blir det BAK med Therese Forsell & köra axlar & triceps! Bra med passning!
Hunnit kasta i mig lite funktionell mat som Therese irriterar sig på att jag pysslar med ;)
JAg är inget fan av mat direkt alltså matlagningen så jag gör det som behövs. Steker kycklingen
kryddar den på med lite ris & sen tugga. - Klart : ) ids inte bry mig om det ska vara nå gourmetmat!



                               
                                Nu ska denna dam byta om . kanske kamma håret också!
                                & bara börja mentalt börja planera passet & motivera sig!

                                Elina som inte har träffat mig sen i vintras brast bara ut igår när hon såg
                                 mig på långt håll "men gud vad musklig du blivit"
                                             Det får bli min motivation idag helt enkelt.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    oj oj så grymt fiiin tjej

    2011-08-20 | 18:41:30

Kommentera inlägget här: