L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Svar på kommentarer / frågor

Kategori: Allmänt

matilda om Om Hypothyreos & min historia:

Hej, måste fråga. Jag själv anar att jag har denna symptom, ska ringa läkaren idag, vill veta för något är orsaken till varför jag inte går ner i vikt och har gått upp i vikt. Trotts att jag tränar, jag har de flesta symptomer och ja, känns HEMSKT! Men måste fråga, när fick du din medicin och gick du ner i vikt när du fick den?

Och du, jävlar vilken förändring!! :)


SVAR:
Ring läkaren och be om ett prov, det är så enkelt & helt klart värt att iaf utesluta om man har den eller inte. annars handlar det mkt om genetik hur din släkt ser ut. Äte rdu kanske för lite, för mkt, för sällan, för ofta. Ha rud inte sjukdomen så anlita ngn på närmaste gym som kan hjälpa dig att se över din vardag. Efter att jag fick medicin så tog det ca 2 år att gå ner allting. men jag började gå först efetr ca 6 månader efter medicineringen. fick höja mediciner. började på 25 mikrogram och nu är jag på 125 mikrogram. Sen rann allt bort från mig MKT för att jag ORKADE träna mer och vara igång. men samtidigt att ämnesomsättningen började som normalt. Allt hänger som ihop. Bra ämnesomsättning = bra med ork = positiv Sara =)


linus om off we go:
Du ser riktigt bra ut på alla dina bilder! riktigt fin kropp och fint ansikte, kan du lägga ut någon/några bilder då du poserar hela din kropp i ex träningsshorts och en top? kollar din blogg typ varje dag :)

SVAR: Tusen tack snälla du =) , just nu så vill jag inte lägga upp såna bilder ser fööör taskig ut. Kommer såna bilder längre fram. Kan lägga fram en sån bild som är typ sen i höstas om du vill? :) i framtiden kommer det komma bilder.


Mia om När inget kommer ut.:
Säger bara lchf, både för din hälsa och träning... Kolla in Annika Dahlqvist blogg om bl a hypotyreos och depression, detta har hjälpt mig. Du har nog min mail ifall du vill veta mer :)

SVAR: Aldrig hört talas om bloggen. Ska ta mig en titt =) Kul att läsa vad andra skriver om det och kosten. Just nu som mitt schema är så är det mer fett och så i kosten så jag kör på ngt liknande. ( nr  jag sköter kosten dvs. ) Tack för Tipset! Uppskattas  :)


tips om MISSA INTE !!:
http://www.youtube.com/watch?v=JTlrA4p5lLg&context=C46893fdADvjVQa1PpcFPKsDN6Ekj__WcQCOKs8oC5dOYzs2e4QFs=

SVAR: GRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYMT! Men du. kolla monster axlarna ;)
15

Kommentarer


Kommentera inlägget här: