L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

När inget kommer ut.

Kategori: Allmänt

Fullt med folk omkring. & ändå kommer inget ut.
Förmår mig inte att ta upp det.
När ingen förstår. Vill inte nöta ut allas öron igen..
När man helt enkelt inte har ngn att prata om det med.

En ond cirkel. Ett helvete. Ett mörker. En dipp.


Orkeslös, trött och less. Kroppen är orubblig.
Sover & sover. Nedstämd & deprimerad värre än på länge.
Tappar hår igen & fula äckliga naglar. När fan ska detta ge med sig.


Nåja. Läkare idag kl 16:00... Sen imorgon kl 13:00
Behöver jag säga att min träning blir lidande. stressad av det här.
Glad jag klarar av jobbdagarna iaf. Men det är på gränsen.

Kommentarer

  • Mia säger:

    Säger bara lchf, både för din hälsa och träning... Kolla in Annika Dahlqvist blogg om bl a hypotyreos och depression, detta har hjälpt mig. Du har nog min mail ifall du vill veta mer :)

    2012-04-18 | 12:43:59
  • Janinah säger:

    Min lilla gumma! du är helt fantastisk! påminn dig hela tiden om de resultat du får med den här träningen och hur mycket positivt som har hänt under tiden du har tränat så hårt! du får grymma resultat! sen tror jag att du måste äta mer kolhydrater (vet inte riktigt vad du äter just nu, om du har något kostschema) fungerar inte ämnesomsättningen och du har brist på en massa näring i din kropp så reagerar kroppen som den gör och din sjukdom kommer också lida efter det. Så ät lite mer bra kolhydrater, påminn dig själv om allt positivt som händer och tänk på alla positiva kommenterar som du får (för oftast så drar man till sig allt negativt) du är GRYM sara! fortsätt och kämpa så kommer resten ge med sig sen :) jag lyssnar om du vill prata, det kan du räkna med! hör av dig om det är något! KÄMPA PÅ! övervinn det negativa som svävar runt omkring dig! PUSS

    2012-04-18 | 19:13:50
  • Josefin säger:

    Du är duktig Sara och när du kör så kör du (på riktigt, ordentligt och tufft) kroppen blir nog mer trött och med sjukdommen så blir de inte direkt bättre. Jag har tänkt väldigt mycket på dig då ja inte har sett dej denna v. alls. Jag önskar verkligen att de kommer fram till nå snart, och att du får komma igen snabbt..



    Kan ju vara så som föregående sagt att du behöver mer kolisar och att du kanske är en person som är i större behov (vet många som inte alls reagerar på lite men också många som inte alls klarar av att äta lite av dom).



    Du är iaf min förebild och min "styrka" för att man kan om man vill, du har visat de så oändligt många gånger.. Stor kram till dej! DU ÄR KANON!

    2012-04-18 | 21:29:16
    Bloggadress: http://josefin.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: