L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Vad fan hålle rjag på med? / TUSEN TACK TJEJJER!

Kategori: Allmänt

Jag måste ju ha världens bästa tjejer runtomkring mig ? På riktigt !! 
Måste bara tacka mina vänner & speciellt folk jag inte känner allt för bra men som ändå
är så jävla snälla & ger en pepp nån gång då & då! Jag är skyldig mångfald tillbaka! 

Eftersom jag är sjuk så är det tillåtet med kuckelimuck medicin ( godis + glass) tyckte jag. Elsa kom förbi vi surrade sen så satte jag i mig glassen en B&J ( OH NOOOO TESS JAG HAR FASTNAT I SKITEN!) 

sen loggad ejag in här & såg denna kommentar från Liv.

Liv Friberg om MEN FÖRBANNAT OCKSÅ !!:

Jag vill bara berömma dig och din blogg. Tycker att du är väldigt inspirerande och öppen och det ska du ha credd för.

Har träffat dig få gånger men måste bara få säga att du är en himla härlig människa. Tack ska du ha för att du delar med dig av tips och erfarenheter. Jag läser din blogg varje dag :)

                     
Då tog jag skålen gick ut i köket & kastade skiten!  Det fick mig att tänka: VAD FAN GÖR DU ?
                


                       

                                   Tusen pussar till mina tjejjer

Martina som sprang åt mig idag också &  tänkte på mig & inte slappade för att jag gjorde det.

Lee: Som lovade att sympati-träna åt mig & gjorde ett grymt pass idag
Emmely: För att du är så jävla stark & kämpar & påminner dig själv om målet!
Carin: För att du alltid har träningsorken & får med mig på gymmet !
Liv: för att du räddade mig från godisskålen !!
Therese: För att du är sånt jävla träningsfreak som ger mig inspiration !
Lisa: För att du lyssnade & frågar & ger mig energi att känna jag kan göra ngn nytta!
Att få se hur du får allting att gå ihop dagarna. Sjukt imponerande!
Malin: Samma sak där, hur du får sakerna att gå ihop i din vardag. visar att prioriteringar är A & O

 + alla andra tjejer som ger mig inspiration & lite jävlar anamma !

                                             Ni är helt enkelt BÄST !!

Kommentarer

  • Malin säger:

    åhh är du också sjuk? Jag med... jag som hade laddat inför en stenhård träningsvecka efter sjukdommar i typ hela mars och ivan varit bortrest. Happ då måste man leva på existensminimun på kosten denna vecka också.. jag som hade hoppats på lite träning så man får äta någonting någon gång... suck ;-) puss sockerhjärtat!

    2011-04-04 | 21:04:04
    Bloggadress: http://vi2blir3.se
  • Emmely Norlin Gustafsson säger:

    Hoppas du kryar på dig snabbt :) Hatar den där krypande känslan när man är sjuk men man är bara taggad på träning. Man måste dock försöka intala sig själv att det är bättre att vila någon dag extra ist för att börja träna för tidigt, alltså när man fortfarande är sjuk... då får man dras med skiten i flera veckor ist :(



    Har själv gjort misstaget nyss, så nu får man vara småsjuk hela tiden. Jävla jobbigt med träningen... men som sagt, är huvvet dumt får kroppen lida ;P



    Hoppas du mår bättre nu! Du får se det som en extra boost med lite vila... Tänk vad mycket energi du har laddat kroppen med och det kommer bara dundra då du väl kommer till gymmet! :)



    Kan dock inte låta bli att små-le lite när jag ser bilden där du slänger bort godiset... tänker på hur många kilo godis man egentligen slängt iväg när ångesten slår på. Ganska dyrt blir det ju ;P Hehe.

    2011-04-04 | 21:23:05
    Bloggadress: http://Mutthalainen.blogspot.com
  • Martina säger:

    Men vad du är gullig tihih bra där att kasta godiset ;) inte illa! imorgon har jag armar på schemat, så om du ej är frisk så lägger jag på en extra vikt imorgon då ;) krya på dej!

    2011-04-04 | 21:28:34
  • Lisa säger:

    Tack gulle du! Du är en klippa och jag tänker på dig varje dag jag e ute å går! Du är så fin!

    2011-04-04 | 21:49:19
    Bloggadress: http://lajsaminelli.blogg.se/
  • Tess säger:

    Oh my nu blev man mallig!:)

    Ja där är beviset..jag förstår inte hur man gör?!?!

    2011-04-04 | 21:49:42
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Krya på dig så vi kan köra snart igen!:)

    2011-04-04 | 23:36:29

Kommentera inlägget här: