L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

MEN FÖRBANNAT OCKSÅ !!

Kategori: Allmänt

                                              

FAN JÄVLA HELVETES FÖRBANNADE H*RA !!!!!!!!! VAKNADE UPP MED HALSONT!!


DET FÅR INTE VARA SANT JAG HAR HAFT 4 VILODAGAR UTAN NGT MEN DIREKT PÅ DAGEN NÄR JAG SKA SÄTTA IGÅNG SÅ HAR JAG ONT. ÅÅÅÅÅÅH !!!!!!!!! BLIR TOKIG DETTA INNEBAR YTTERLIGARE EN VILODAG FÖR MIG.

FAN FAN FAN FAN.....

& nej detta är inge tjockis-fasoner från mig. Jag har verkligen ont i halsen! =( & jag som brun-utan-solade mig för att få se resultaten på gymmet samt Lee som skulle sympatijogga med mig & Carin somskulle peppa & Martina som skulle jogga samtidigt som oss! : ( Förlåååt babes!

Kommentarer

  • martina säger:

    nooooooooo!! nej nej nej! varför? ej bra!! då ska jag träna dubbelt så hårt idag !!!! krya på dig!

    2011-04-04 | 11:21:42
  • Anonym säger:

    Urk! Krya på dig. Är effektivt som satan att vara arg om inte annat;)

    Skvallrar sen!

    2011-04-04 | 13:58:05
  • Tess säger:

    men double crap! hann du smitta mig igår och jag får ont imorgon så kommer jag och biter dig!

    Om inte, så KRYA PÅ DIG FÖR FAN!!!;P

    2011-04-04 | 14:29:50
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Liv Friberg säger:

    Jag vill bara berömma dig och din blogg. Tycker att du är väldigt inspirerande och öppen och det ska du ha credd för.



    Har träffat dig få gånger men måste bara få säga att du är en himla härlig människa. Tack ska du ha för att du delar med dig av tips och erfarenheter. Jag läser din blogg varje dag :)

    2011-04-04 | 18:13:48

Kommentera inlägget här: