L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

WTF ?! Jag, handboll?

Kategori: Allmänt

alltså snälla kolla hennes booty & ben! VILL HA ! ! VILL VILL VILL VILL HA !

  

Måste verkligen jobba med mina vader. Kan inte förstå att jag inte har träningsvärk i dom idag.
Jag trodde att dom skulle gå sönder igår. Irriterande ju !!  Mitt första delmål är ju att kunna gå
på gymmet i såna byxor som hon har dom röda. Så fruktansvärt fint. En dag ska jag !=) & jag
hoppas att jag ska kunna det efter första dieten.

fick just veta att min mor & en ansvarig i handbollen bestämt att jag ska börja om i ett utvecklingslag.
då en av dom ansvariga kom in på kontoret idag & sa det. WTF?! Hallå .. Hur ska det gå ? Nää. eller? Har ju velat börja i en lägre division på skoj men mina planer på att tävla? nä. Nu klurar det i huvudet.
Akta e rpå handbollsplanen. Köttbullen Sara flyger fram. saknar att trängas och brottas på linjen och kasta mig ner i golvet. Känslan när man hade flera på ryggen men ändå kastade sig som att dom vägde 0 kg. (iofs gjorde dom det jämfört med fetto mig)

Kommentarer

  • Dao säger:

    Ha så kuligt ikväll nu och gör alla grejer som jag inte skulle gjort ;P Hälsa alla!!

    2012-03-30 | 16:24:00
  • Linnea säger:

    JAA! Vi hade ju möte om det i onsdags! Bööörja speeela med ooooss!! :D

    2012-03-30 | 23:39:41
    Bloggadress: http://linnealindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: