L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Vackert!

Kategori: Allmänt


På bild: Kate Austin

Så vacker.. Vill bara åka tillbaka till gymmet när jag ser henne .
Hur kan man inte tycka det är vackert? Såå fint.

Ökade igår och tog 110 kg i raka marklyft(baksida lår övning) Sved fint!

Vill dessutom ge ett stort tack till Ida som jag fick köra mitt gamla benpass. Roligt att plåga nån sådär intensivt & speciellt när det är någon som är tacksam för det, aldrig säger "det går inte" aldrig tvekar. litade på att jag stod bakom henne och hjälper om det inte går. Sånt gillar jag. MOD. Inte en enda gång stoppade hon. Bra jobbat. Imponerad av såna människor.


Nu är jag gräsänka hela helgen & veckan. What to do? , jo lite handbollstittande..

Kommentarer

  • malin säger:

    Och jag letar och letar Sara, men ser fortfarande inte skymten av dina fab yogaposer ;p Du kanske får ta dig ett till pass - helst i kombo med Tabatan såklart - för att få till några toppenvinklar :-)

    2012-03-16 | 08:42:54
  • Ida säger:

    Du är guuld <3 Som jag sa styrkan själv! Nu ska vi njuta av helg och vråla på handbollen på söndag ;-) Grymt härlig helg bruden!

    2012-03-16 | 12:16:43
  • My säger:

    vackert!

    2012-03-16 | 12:38:03
    Bloggadress: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: