L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Svar på fråga / Letar prommis kompiz!

Kategori: Allmänt

Caroline om Någon som sett min keps?:
När ska du börja deffa (om du har planer på det)? :)

(When will you start a diet? Do you have any plans on that?)
SVAR: Hej!, ja det finns självklart planer på det. Som det ser ut just nu så kommer jag bygga några månader & sedan  göra en diet för att gå ner till en lite lägre såkallad "off- form" alltså när jag inte är i form =) Min vikt är ju lite extrem just nu (91kg) så att få ner mig till 75 kg eller ngt sånt är nog bra. Sen ska jag stå där ganska länge sa vi & sedan nästa år genomföra en hel diet. :)

(Hi!, yes there are certainly plans for it. As it stands right now, I'll build a few months and then do a diet to lose a little lower so-called "off-form" therefore when I'm not in the form =) My weight is a little extreme right now (91kg ) to get me down to 75 kg or something like that is probably good. Then I stand there for quite some time, and then next year carry out a full diet. :)




Anser mig vara ganska redo för veckan nu. Eller början på veckan.
Proppmätt efter morgonen. & det är bara 40 min tills det är dags igen. Gud hjälp mig !!

(Consider myself to be quite ready for weeks now. Or the beginning of the week.
soo full in the stomach after this morning. & It's only 40 minutes until it is time again. God help me!)



Måndags-glade jag! 
PS!: Letar promenadvän till onsdageftermiddag/kväll! Anyone? 

Kommentarer

  • Lee säger:

    Jag kan promma med dig på onsdag? :)

    2012-03-12 | 09:48:14
  • alex säger:

    Sjukt avis på ditt psyke! Du är grym

    2012-03-12 | 12:51:38
    Bloggadress: http://alexeiserman.blogg.se/
  • Sara/LUCHA säger:

    Lee: Rebecca skulle nog komma och promma men blir det inte av så plingar jag dig så går vi ! =)

    Tack Alex! tusen tack! =) du har det också ! garanterat!

    2012-03-12 | 14:48:06
    Bloggadress: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: