L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

´.........

Kategori: Allmänt

var i luleå & skulle prova kläder. spelar ju ingen roll om jag tar 18 x XL får inget över vaderna...ännu värre inget över knäna. helt sanslöst så jag längtar till dieten nu. fyfan sån sänkare det var för självförtroendet. usch och fy.


längtar tillbaka

maj 2011


Mars 2011

.............




Usch vad man blir bitter när man kollar igenom foton. Det är en slags dubbelmoral. Jag vill bli STOR.. riktigt STOR muskulöst. men jag vill kunna ha mina gamla klädstorlekar. Suck.... ska ju inte kolla bakåt. ska kolla frammåt. men svårt när man är så fluffig som man är. Vill bara ha bort det. orkar inte gå omkring såhär så mkt länge till.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    men världens bästa stjärn,, inte vara sådär nu,, du är ju så grym,, inte tänka på dedär viset nu,, du är ju galet grym i din så kallade fluffiga form ju:) störst är bäst:) de vet du,, kramar

    2012-03-31 | 17:30:26

Kommentera inlägget här: