L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Endorfiner i överflöd!

Kategori: Allmänt

Jag svarar på frågorna ikväll så ni vet !


Känslan när man får lägga sig nöjd med sig själv? Har ni varit med om det? Euforiska känslan av att somna med ett leende. YES!! Jag klarade ännu den här dagen. alla stunder under dagen som man funderat.. Ska jag? En liten bit av det där goda skadar inte. Men man lät bli. fyfan vilken känsla det är. Man känner sig mäktig. Lika nöjd med sig själv som att man vore i värsting fom (nu är jag ju inte det men ändå)


Jag har fått gå & lägga mig nöjd med mig själv & mina dagar nu ett litet tag . & Fyfan man vill ju aldrig tillbaka till den vanliga känslan. Såhär vill jag ha det. Man börjar sakta men säkert må bättre av bra kost. Så är det bara. Endorfiner i överflöd. Ge mig mer !


Kommentarer


Kommentera inlägget här: