L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Bra där Sara......Bra

Kategori: Allmänt

Hur tänker jag ibland? Jag gör JÄMT samma fel när jag ska ut & resa.

Åker imorgon ungefär vid kl 03:30 från mig. Innan det ska jag hinna

- Tvätta kläder & torka dom trots att tvättstugan är upptagen = tvätta jättesent. Bra Sara
- Promenad 1 timme med Carin  kl 17-18
- Träna ben då jag inte hinner imorgon kl 18-19
- Förbi Etienne & hämta del av Martins utrustning kl 19:15-19:35
- Packa (när tvätten är klar = inatt)
- Städa ( Du vet att det är dags när du tappat bort katten i garderoben 2 ggr)
- Besök av mamma för att rensa kattens öron & ögon


Jo just fan laga mat också. Kanske skulle försöka sova lite dessutom. 
                                  Kan ngn klyva mig i flera delar?!

                  

Hinner nog inte uppdatera nå mer idag så vi hörs på Tisdag då jag kommer hem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: