L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

A heavy day for a heavy lady

Kategori: Allmänt



Tung start på morgonen för min del. Frukost nr 2 för dagen: 8 st äggvitor + Vassleprotein.
Tog sen några till äggvitor.



Såhär såg min kväll ut. väga, steka. väga steka.. in i olika byttor & märkas.
Måste köpa en miniräknare jobbigt fippla med mobilen. Pratade med en på gymmet
som har imponerande fysik och han blev chockad att jag låg på 91 kg. är väl en tröst i sig att
man inte ser ut att väga det iaf. Haha.. Eller ngt.


Dagens ros går till underbara Carin!
Som slet med mig på gymmet.
Idag är det ben som vankas på le gym för mig!

Mars förra året! Ca 26-28 kg lättare HAHA :D

Kommentarer

  • Emma säger:

    Du har inte funderat på att köpa äggvita på dunk istället? :)

    2012-03-06 | 15:08:19
    Bloggadress: http://saladgoesfat.blogg.se/
  • Daoust säger:

    Roligt att träffa dig :) ska bli riktigt kul att se din provdiet inför sommaren! Vi ses på gymmet, Kör hårt!

    2012-03-07 | 14:14:37

Kommentera inlägget här: