L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Bara för att.

Kategori: Allmänt

Gårdagens pass gick jävligt trögt.
Ont i lederna , dom knäcker & värker lite varstans! *Suck*

Tog bilder igår på gymmet men pga. trasig dator är det ej säkert det går.

30 min på cykel dessutom igår. Idag blir det Biceps & mage. Hoppas på bättre energi än igår.  Tror min kropp är rätt slut. sov bort halva helgen som var för jag var så slut. Måste komma i säng vid 22 men det är svårt när jag är hemma sent på kvällen. Idag är allting Usch & blä. Därför gottar jag mig med en kycklingsallad från Ängeln ist för min egna kyckling hemma. Bara för att liksom ! INGEN TRÄNINGSVÄRK I BENEN? HUR ÄR DET MÖJLIGT?!

                            Idag blir det Katka Kyptova som inspiration!!!

På bild: Katka Kyptova                       ( Bild lånad från Google)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Haha, tack! Eller vad man nu säger. Kan dock inte riktigt hålla med! "Liten" bit kvar, om man nu nånsin blir klar?! ;) Du är himla duktig du med!

    2012-01-31 | 11:21:10
    Bloggadress: http://jodd.blogg.se/
  • Josefin säger:

    =D haha.. får mina energispurtar då å då... dunder effektiv sen plötsligt.. poff ;) den salladen från blå ängeln är du helt klart värd! bra me lite paus från den egna kycklingen ibland kanske =D hoppas du får ett kanon pass idag!

    2012-01-31 | 14:19:05
    Bloggadress: http://josefin.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: