L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Varför ... VARFÖR?!

Kategori: Allmänt

2,5 timma sömn inatt ungefär. U N D E R B A R T .
Är det ens ngn idé att träna när man sovit så lite?
Hur ska jag ens kunna prestera? BENTRÄNING dessutom.
Varför sker sånt här ALLTID på bendagarna?

Fortfarande grotesk träningsvärk i bröst. gör ont om jag ligger på sidan. Ont om jag ska ratta med bilen. Ont ont ont! We love it!!!! Har alltid lätt att få fin kontakt med bröstmuskulaturen så jag hoppas på fina linjer där i framtiden då jag har en del volym redan.



On picture: Noemi Olah

SVAR PÅ FRÅGOR

Anonym om Vecka 6 block 3:
får vi se nå biceps bild snart,,, av dig :)

SVAR: Nja, För tillfället finns inga planer på det. Men vem vet. Kanske dyker upp ngn när man minst anar det. men nu ser det bara ut som feta stockar hehe. Så inte så mkt att se.



Tess om Vecka 6 block 3:
Tjing igen!

Vad är det för block du pratar om, periodisering?
Nyfiken på ditt upplägg.

Don´t wish for it, work for it!!

SVAR:
Hej!
Ja så kan man kalla det :), var 3: e vecka får jag nytt schema och jag är inne på 6: e veckan sen jag startade med hans hjälp så. Så jag chockar kroppen jämt. Men tanken bakom all träning just nu är densamma. Bygga så mkt som möjligt.
   



 

Kommentarer

  • Ragwald Den Förskräcklige säger:

    För mig blri det alltid så att jag e kas i kistan när jag ska köra ben.

    men jag kör ialla fall åsså pruttar jag ut alla från gymet.

    Men jag skulle akta mig kanske från att vara trött på bendag.

    Inge kul att somna i ett set med benböj, särskilt inte när man kör på dina hulken-vikter ;)

    Ha de gott-Rajd Ån!

    2012-04-10 | 11:45:05

Kommentera inlägget här: