L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Träningsvärk as we love it!

Kategori: Allmänt

T R Ä N I N G S V Ä R K ! :D

I framsida låren! ÄLSKAR DET !  Har så svårt att få där men gårdagens pass gjorde sitt!
 Även värk i baksida lår trots att jag bara fick med 3 set. fördel med att köra tyngre. Svider fiiint !
Nu är det bara prommis & vader att avverka idag. Började inte dagen nå bra. Frukost på statoil säger sitt? Men har matlådorn me dmig till lunchen idag & prottepulvret!  

 

sitter i valet & kvalet . Ska jag till fjällen eller inte? Missade ju lite träning när jag for till St. Tropez
och kommer missa när jag ska till London & Göteborg i sommar. OM jag far så blir det
 isf fredag - Söndag så kan jag träna fredag morgon så jag inte missar ngt.
Det får nog bli så. & protteshaken får följa med i min nya fina shaker!

Extra stor shake så man slipper fylla på vatten jämt! Dom andra är så små!
129:- gymgrossisten.com

Kul föresten. 470 olika läsare igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: