L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Pain is överallt right now!

Kategori: Allmänt


Också lägger vi till en pussmun så man ser lite mer söt ut? Funkar det? Nehe....
Varför gör jag det på automatik? MÅSTE sluta med den skiten...

Min underarm ser minimal ut lutar nog bak den. Gud så självkritisk jag är nu!
Märks det att jag försov mig lite imorse? Not good Sara! vilodag idag & träningsvärk
överallt känns det som, . Latsen nå så jävulskt(får alltid det när jag tränar axlar., framsida, baksida lår , rumpa, triceps, axlar lite osv.

Snart är det bara 2 månader kvar till diet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)
Längtar som tusan när man Ser Malin & Carin gå förbi jobbet.. suck, hurtbullar vill också =(

Kommentarer

  • My säger:

    Snygging!

    2012-04-25 | 10:47:21
    Bloggadress: http://fromdepptopepp.blogg.se/
  • Anonym säger:

    shit så grymt med ett film klipp,, hoppas de kommer fler nu då :) från olika pass:) å goo bild,, vem är finaste tjejen,, hmm joo tror hon heter SARA

    2012-04-25 | 11:51:07

Kommentera inlägget här: