L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Ökning

Kategori: Allmänt

skönt att köra på UG idag. skön atmosfär. Satt med killarna & pratade & skålade proteinshakar med varandra. passet började bra med benspark supersetat med smala benböj. körde 5 set á 80 kg smala benböj. Skön pump i benen.

hann med 3 set på baksida lår och på 4:e set:et så blev det slut för min del. allt snurrade och jag fick lägga mig ner. så kan det va med för lite vatten och menstruation.så jag får köra vaderna imorgon på min vilodag och sen promenad med grannen. så är det ibland. lite besviken är jag men men. ökade iaf på smala benböjen. FREDRIKS FEL bara för att han sa som han sa innan !!=) DITT FEL !!!

Kul iaf att killarna undrat vart tusan jag hållt hus! Dom saaaknar mig jag vet att ni gör det ! :D




Kvinnor ska ha röv. punkt slut !

Kommentarer

  • fredrik säger:

    Haha det är väl bra att du körde ut dig :D

    2012-04-03 | 21:37:19
  • Daniel Lindgren säger:

    Du måste sluta träna på step in har jag ju sagt! Det är inget gym ;-)

    2012-04-03 | 23:13:14
  • Sara/LUCHA säger:

    Vad ni retas ! ;) Men jag kanske byter ordning på dom förr eller senare att UG blir mitt huvudgym & steppan andra!

    2012-04-04 | 07:58:26
    Bloggadress: http://lucha.blogg.se/
  • Daniel Lindgren säger:

    Låter vettigt i mina öron! :-)

    2012-04-04 | 22:32:11

Kommentera inlägget här: