L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

min helg

Kategori: Allmänt


Är det inte en fin syn ? Protein.. Älskvärt.


Frågan är ju bara ..... Vart ska det få plats ?

Helgen har mestadels bestått av sport. Tyngdlyftning på Tv. Fått se min favorit Lidia Valentin.

Annars sett tjejjerna spelat handboll med Linda & Tommy & småflickorna !
Städat, fixat Carins hår, Varit hos Tommy en sväng och mamma & pappa.

Iveckan får jag nya schemat av Tomas. kul! Har iofs tyckt om det schemat jag haft nu.
Har en dipp i motivationen men gör det jag ska. kanske lite lite uppdaterande här så ni vet.
Mkt grubblande  & trött hela tiden. smyghöjt medicinen nu innan jag börjar på nya doseringen.

Kommentarer

  • alex säger:

    Riktigt fint skåp! Om det börjar bli trångt kan jag hjälpa dig;)

    Kör på bara!!

    2012-04-17 | 21:01:18

Kommentera inlägget här: